top of page

Fotografia de produs: care este culoarea perfectă de fundal?

Fundalul este un lucru esențial în fotografie. Înainte de a face o fotografie, ar trebui să te asiguri că fundalul are culoarea potrivită pentru imaginea ta.

De ce este importantă alegerea culorii de fundal?

Un fundal color contează și face diferența deoarece culoarea determină modul în care un produs obișnuit iese în evidență pe o pagină a unei reviste, de exemplu. Mesajul pe care dorești să-l transmiți clienților tăi va fi influențat și de fundalul fotografiilor cu produsele respective.

Alegerea unui background potrivit te va ajuta să stabilești identitatea mărcii, să diferențiezi produsul de concurență și să-ți ajuți clienții să-și evalueze produsul în mod eficient.

Care este culoarea de fundal perfectă?

Când culorile sunt esențiale pentru fotografiile tale, care este fundalul perfect pentru imaginea ta? Din mai multe motive, un fundal alb este cea mai comună culoare de fundal pentru fotografia de produs.

Acestea sunt beneficiile utilizării unui fundal alb:
  • Ușor de utilizat chiar și pentru cei începători deoarece funcționează cu majoritatea produselor;

  • Fiind neutru, toată atenția va fi pe produs, deci nu există riscul să fii atent la alte detalii;

  • Acest lucru permite ca fotografiile să fie folosite pe multe site-uri web.


Sfaturi pentru a alege cea mai bună culoare de fundal pentru fotografiile tale

Fundalul alb este o variantă sigură pentru imaginile tale, dar uneori poate fi prea comun. Deci, poți utiliza orice alt fundal pe baza acestor considerente.

1. Model

Mai mult de jumătate dintre site-urile de modă de top, de exemplu, folosesc oameni în fotografia lor de produse. Modelele te ajută ca produsul să iasă în evidență, arătând reacții pozitive folosindu-l.

2. Iluminare

Nu uita de importanța luminii, deoarece îți completează fotografiile. Iluminarea adecvată face diferența între un produs nereușit și unul care va fi cumpărat imediat.

3. Culori în concordanță cu brandul

Pentru a profita la maximum de fotografia de produs evită o gamă de culori de fundal care nu se potrivesc cu brandul respectiv.
Poți folosi culori care au legătură cu culorile mărcii sau să încerci și culori complementare. De asemenea, poți adăuga și alte obiecte care fac parte din același film.


4. Fundal din editarea foto

Editarea fotografiilor și post-producția sunt esențiale pentru orice fotografie. Cu toate acestea, în fotografia de produs, editarea imaginilor poate crea o mare diferență.
Aplicațiile profesionale de editare foto sunt disponibile pentru a te ajuta să editezi oricare dintre produsele tale. Astfel de platforme de editare oferă servicii excelente la un preț accesibil.

6 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page