top of page

Cum îți pot afecta afacerea fotografiile neprofesionale

Astăzi vorbim despre imaginile urâte care îți pot afecta fie cariera, fie afacerea. Oricât de trist ar părea, în orice domeniu sunt și aspecte pozitive, și aspecte negative. Dacă vorbim despre imagini putem spune că lumea e plină de fotografii, unele uimitoare, altele deloc agreate.

Desigur, companiile nu ar plăti un fotograf profesionist pentru fotografii necorespunzătoare, dar apar probleme atunci când clienții și alți fotografi amatori fac fotografii cu telefoanele lor și le postează online. O combinație de factori, cum ar fi iluminarea proastă, compoziția slabă și unghiurile neofertante, poate duce la unele fotografii deloc atrăgătoare. Și când aceste imagini ajung online, au puterea de a descuraja potențialii clienți.
Pe de altă parte, există studii că fotografiile bune, realizate de un profesionist, pot stimula afacerile.
Într-un proiect pentru Canon, agenția (Copenhaga) Uncle Gray a colaborat cu influenceri de pe rețelele sociale pentru a realiza 327.000 de fotografii de înaltă calitate ale afacerilor mici din Scandinavia, pe care le-au postat apoi pe Google Local Guides. Efortul a dus la o creștere a vânzărilor pentru aproape jumătate din companii, iar Google și-a schimbat, de asemenea, algoritmul pentru a favoriza imaginile de calitate superioară, potrivit AdAge.

Deci, în calitate de proprietar de mică afacere, ce poți face pentru a te asigura că imaginile cu angajații tăi, cu produsele tale, cu afacerea ta atrag și impresionează potențialii clienți? Este posibil să nu poți împiedica fiecare fotograf amator să-și posteze imaginile slab iluminate și neatrăgătoare pe rețelele sociale, dar poți lua măsuri pentru a te asigura că vei controla imaginea mărcii tale online.

Iată câteva sfaturi pentru a obține imagini cu aspect profesional (cu sau fără un profesionist):

Tonul face muzica, iar lumina face fotografia: cele mai recente smartphone-uri au camere impresionante, ceea ce înseamnă că poți face fotografii de înaltă calitate fără a investi într-o cameră sau obiective scumpe. Iluminarea corectă a unui spațiu pentru fotografie este un proces costisitor, consumator de timp, cel mai bine lasă-l pe mâna profesioniștilor; chiar și cel mai apetisant fel de mâncare din meniul tău poate arăta prost dacă fotografia nu e lumintă cum trebuie.

Creează un mediu demn de fotografiat: aruncă o privire la afacerea ta și la ofertele tale - chiar și în cea mai bună lumină, sunt ele „pozabile”, „instragambile”? Magazinul tău are nevoie de un strat de vopsea și de un decor nou? Dacă ești managerul unui cafenele sau a unui restaurant, cafeaua și produse de patiserie ar putea să arate mult mai bine decât atât, nu crezi? Magazinul tău are nevoie de marfă proaspătă? Dacă trebuie să faci unele îmbunătățiri estetice, chiar și cele mai bune imagini nu sunt suficiente, așa că fă modificările necesare înainte de a te concentra pe fotografii.

Prezintă fotografii perfecte ale clienților: clienții tăi fideli nu încearcă să-ți strice afacerea cu fotografiile de pe smartphone. De fapt, unii dintre ei sunt probabil cu adevărat talentați. Verifică-ți hashtag-urile și orice alte mențiuni sociale și repostează unele dintre fotografiile tale preferate ale clienților pe conturile tale de socializare și ia în considerare să recompensezi utilizatorii dacă este posibil. S-ar putea să nu doar că îți mărești audiența, ci și să stimulezi alți clienți să facă și să posteze fotografii de înaltă calitate ale companiei tale.

Fă echipă cu un fotograf profesionist: nu doar că vei face schimb de experiență, dar ai și șansa de a-ți vedea afacerea din mai multe perspective diferite, în timp ce-ți lărgești orizonturile și atragi noi clienți.

11 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page